To jest dobre pytanie. Niestety tematyka jest tak obszerna, że nawet nie jesteśmy w stanie się określić co, gdzie i kiedy się rozwinie. Pisać byle czego nie chcemy, więc może się okazać, że zostanie tylko minimum na dłuższy czas. Nie chcemy publikować treści, które się szybko dezaktualizują, lub wobec których nie jesteśmy przekonani, ponieważ uważamy, że generuje to więcej chaosu niż pożytku i trudno jest nad tym zapanować. naszym celem jest prostowanie, a nie zakrzywianie. W dużej mierze kłopotliwe jest zdefiniowanie adresata i poziomu jego wiedzy, ponieważ to pod odbiorcę chcemy dostosować formę, treść i zakres – strona z zasady ma być prosta, ale z uwagi na zakres działalności tą prostotę można szybko zgubić w gąszczu nie posortowanych tematów.
Świetny i konkretny materiał, wielkie dzięki!
kiedy startujecie z kolejnymi materiałami? 🙂
To jest dobre pytanie. Niestety tematyka jest tak obszerna, że nawet nie jesteśmy w stanie się określić co, gdzie i kiedy się rozwinie. Pisać byle czego nie chcemy, więc może się okazać, że zostanie tylko minimum na dłuższy czas. Nie chcemy publikować treści, które się szybko dezaktualizują, lub wobec których nie jesteśmy przekonani, ponieważ uważamy, że generuje to więcej chaosu niż pożytku i trudno jest nad tym zapanować. naszym celem jest prostowanie, a nie zakrzywianie. W dużej mierze kłopotliwe jest zdefiniowanie adresata i poziomu jego wiedzy, ponieważ to pod odbiorcę chcemy dostosować formę, treść i zakres – strona z zasady ma być prosta, ale z uwagi na zakres działalności tą prostotę można szybko zgubić w gąszczu nie posortowanych tematów.